Jak optymalizować treści na stronie pod kątem odpowiedniej struktury HTML i znaczników semantycznych
Tworzenie strony internetowej to nie tylko kwestia estetyki, ale również funkcjonalności. Aby strona była łatwa w obsłudze i przyjazna dla użytkowników, należy zadbać o odpowiednią strukturę HTML oraz znaczniki semantyczne. W tym artykule przedstawimy kilka wskazówek, jak optymalizować treści na stronie pod kątem odpowiedniej struktury HTML i znaczników semantycznych.
1. Znaczniki semantyczne
Znaczniki semantyczne to specjalne tagi HTML, które pozwalają na określenie znaczenia zawartości strony. Dzięki nim przeglądarki internetowe mogą lepiej zrozumieć, o czym jest dana strona i jakie informacje zawiera. Przykłady znaczników semantycznych to
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. Możesz zaakceptować wszystkie pliki lub dostosować ustawienia do swoich preferencji. Cookies niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony pozostaną włączone.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.